Vil bevilge 170 mrd til samferdsel
Regjeringen vil bevilge 170 milliarder kroner mer til vei og jernbane fra 2014 og de neste ti årene, melder NRK.
Denne artikkelen er over ti år gammel.
E6 Ringebu Otta: Etappevis utbygging
Utbygging av E6 på den vel 57 kilometer lange strekninga Ringebu – Otta i Oppland skal gjennomførast i fleire etappar. Den 34 kilometer lange strekninga Frya – Sjoa, i kommunane Sør-Fron, Nor-Fron og Sel, skal vera første etappe. - Ei slik etappevis utbygging vil sikra at anleggsarbeidet med prosjektet Ringebu – Otta kan koma i gang slik som føresett i Nasjonal transportplan 2010-2019, seier samferdselsminister Magnhild Meltveit Kleppa.
Andre fase i utbygginga blir strekningane Ringebu – Frya og Sjoa – Otta. Vidareføring av prosjektet må vurderast som del av Nasjonal transportplan 2014-2023. Samferdselsdepartementget vil arbeida for at utbygging av heile strekninga Ringebu – Otta kan skje mest mogleg kontinuerleg.
I eit brev frå Samferdselsdepartementet til Vegdirektoratet blir det vist til at heile prosjektet Ringebu - Otta no er rekna å kosta i alt 6 milliardar kroner, mot 4 milliardar 2009-kroner i stortingsmeldinga om Nasjonal transportplan 2010-2019 og 4,5 milliardar kroner i Statens vegvesen sitt handlingsprogram for 2010-2013. Utbygginga skal finansierast ved ein kombinasjon av statlege løyvingar og bompengar.
Med den etappevise utbygginga som det no blir lagt opp til, vil det vera mogeleg å halda bompengesatsen på eit akseptabelt nivå, seier samferdselsministeren.
– Det trengs penger både på bane, vei og kollektiv. Det er ingen tvil om at alle tre områder må styrkes i neste nasjonale transportplan, sier samferdselsminister Magnhild Meltveit Kleppa (Sp).
Onsdag gir hun beskjed til Statens vegvesen og Jernbaneverket at Samferdselsdepartementet vil øke rammene for vei og jernbane med 17 milliarder kroner per år fra 2014 til 2024.
– Jeg gir de nå beskjed om å planlegge for mer sammenhengende utbygging. Ikke klattvis utbygging som vi har sett altfor mye av og rask fremdrift, sier Meltveit Kleppa.
Opposisjonen støtter forslaget og håper det blir gjennomført, ifølge NRK.
– Vi kommer til å støtte at vi bygger helhetlig innenfor norsk samferdsel. Det er bygd altfor mye stykkevis og delt. Problemet er om dette bare blir planer og ikke realiserte prosjekter, sier Knut Arild Hareide (KrF), som leder transportkomiteen på Stortinget.