Geir Gudmestad i Stangeland jobber på Entreprise nummer tre på Rogfast, en fire milliarder kroners kontrakt som arbeidsfellesskapet Implenia/Stangeland har med Statens vegvesen. På Randaberg-siden har arbeidsfellesskapet drevet omtrent tre kilometer med tunnel. På den andre siden av Boknafjorden har Skanska drevet en halv mil. Foto: Sindre Sverdrup Strand

God driv på gigant-prosjektet

Drivingen av verdens lengste og dypeste undersjøiske veitunnel er på planen, med flere milepeler nådd i løpet av året. I 2025 utlyses nok en milliardkontrakt på Rogfast.

Publisert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS