Rogfast-prosjektleder Oddvar Kaarmo i Statens vegvesen. Foto: Sindre Sverdrup Strand
Rogfast-prosjektleder Oddvar Kaarmo i Statens vegvesen.

Slik skal Rogfast ferdigstilles til planlagt tid

Oppdatert sluttår for verdens lengste og dypeste undersjøiske veitunnel, Rogfast, er 2033. To av tre hovedkontrakter er allerede lyst ut, og fem entreprenører er valgt ut for å kjempe om den første. Milepelene kommer nå tett i rekordprosjektet.

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS