Mye av transporten har gått med båt rett til anlegget, men maskiner og utstyr har også blitt fraktet på ruteferje og lastebil. Med en god porsjon planlegging og tålmodighet har Lesja Bulldozerlag bokstavelig talt klart å lirke tungtransporten ut til anlegget.
Mye av transporten har gått med båt rett til anlegget, men maskiner og utstyr har også blitt fraktet på ruteferje og lastebil. Med en god porsjon planlegging og tålmodighet har Lesja Bulldozerlag bokstavelig talt klart å lirke tungtransporten ut til anlegget.

Krevende logistikk i Lesja Bulldozerlags rekordprosjekt

Transport av maskiner og utstyr til prosjektet fylkesvei 606 Ytre Steinsund bru krever både planlegging og presisjon. – Det går som regel på centimeteren, sier prosjektleder Marius Storhaug Nyløkken.

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS