Hitachi besøkte Wiggo Rønningen i november. Fra venstre daglig leder Paul Farmer i Red (kommunikasjonsbyrået til HCME), Wiggo Rønningen, markedsansvarlig i Nasta, Jannike Hansen, fotograf Glenn Blackburn og maskinselger hos Nasta Kai Ronny Løvtjernet.
Norsk entreprenør stjerne i ny Hitachi-kampanje
Hitachi løfter frem kundene i sin nye kampanje. Først ut er den norske entreprenøren Wiggo Rønningen.
Allerede i 2009 var markedsteamet fra Hitachi på besøk i Osen i Åmot kommune. Her fikk de møte en entusiastisk og svært gjestfri entreprenør i et fantastisk landskap. Besøket hos Wiggo Rønningen satt så dype spor at han var et av de første navnene på Hitachi-kunder som dukket opp da byrået skulle bruke kunder i sine nye filmprosjekter, skriver Nasta i en melding.
Annonse
Filmen ble spilt inn i slutten av november i fjor – og prosessen tok to hele dager. Alle scenene er filmet på reelle prosjekter i nærområdet som entreprenøren er involvert i. Dessuten deltok Hitachi-gjengen på daglige morgenmøtene hos entreprenøren, besøkte de fantastiske restaureringsprosjektene til Rønningen og ble invitert med inn på kjøkkenet til ettermiddagskaffen.
– Det er mye jobb bak en slik produksjon, men når resultatet blir så bra som dette er det verdt alle timene. Wiggo og gjengen var en fryd å jobbe med, sier Jannike Hansen, markedsansvarlig i Nasta.
– Wiggo og gjengen er helt unike. Maken til gjestfrihet og oppvartning skal man lete lenge etter. De er en stor glede å jobbe sammen med – og dette prosjektet har vært veldig spennende. Ble nesten en tåre i øyekroken da jeg så filmen, tilføyer maskinselger for Hedmarksregionen, Kai Ronny Løvtjernet.
Wiggo Rønningen skal også være fornøyd med filmresultatet, som er lagt ut på Youtube.