Fra slutten av mars til midten av september tester Nye Veier ut å slukke lyset på E18 på strekningen mellom Rugtvedt og Dørdal. Lyset i av- og påkjøringssoner beholdes, av hensyn til trafikksikkerheten. Foto: Halldis Skogen, Nye Veier

Nye Veier sparer millioner på smartere veibelysning

Ved å bruke mindre strøm på veibelysning, sparer Nye Veier mellom 1,5 – 2 millioner kroner, avhengig av strømpris og nettleie.

Publisert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS