Samferdselsminister Jon-Ivar Nygård (Ap), her i forbindelse med møte mellom Bane Nor, Jernbanedirektoratet og Statens jernbanetilsyn, der togstansen i jula var diskusjonstema. Senere valgte Thor Gjermund Eriksen å slutte i Bane Nor på grunn av styringsstrukturen i jernbanesektoren.
Foto: Gorm Kallestad / NTB
Gorm Kallestad / NTB
Ba om hastemøte med statsråden etter Eriksen-avgang: – Grunn til bekymring
Få dager etter Thor Gjermund Eriksens avgang som Bane Nor-sjef, ba Norsk Jernbaneforbund om et hastemøte med statsråden. – Begrunnelsen og hans brå avgang gir våre medlemmer og oss grunn til bekymring, var meldingen fra forbundet.
Denne artikkelen er over ett år gammel.
Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg.
Andre spørsmål?
Kontakt oss