Bård Hoksrud mener det vil være uakseptabelt dersom et helhetlig signalsystem blir satt i spill. Foto: Ole Berg-Rusten / NTB

Reagerer på ERTMS-smell: – Uakseptabelt

Bane Nors ERTMS-prosjekt til nærmere 40 milliarder sliter med store kostnadsoverskridelser. Nå skal også konvensjonelle system og fornyelse av eksisterende signalanlegg vurderes i tillegg til det digitale signalsystemet. Det vekker reaksjoner i Fremskrittspartiet og Høyre.  

Publisert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS