Lærdalstunnelen har i dag tre større lommer med en spesiell lyssetting. Tunnelen er verdens lengste veiltunnel, og skal gjennom en større rehablitering. Arkivfoto.
Lærdalstunnelen har i dag tre større lommer med en spesiell lyssetting. Tunnelen er verdens lengste veiltunnel, og skal gjennom en større rehablitering. Arkivfoto.

Avskriver langt på vei helstenging av Lærdalstunnelen – ser på grep for å spare tid og penger

Nødvendige rehabiliteringsarbeider i verdens lengste veitunnel, Lærdalstunnelen, har skapt hodebry for Statens vegvesen. Opprinnelig var det tenkt at tunnelen skulle stenges i ett år. Det er en plan Vegvesenet er i ferd med å gravlegge.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over ett år gammel.

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS