Dette er vakuumbåndet fra Leblein, som benyttes på E39-prosjektet i Lyngdal. Foto: Nye Veier
Anleggsleder for tunnel i Implenia Stangeland, Adrian Morsund. Foto: Implenia Stangeland
Dette er filterpressen fra Skild, som benyttes under byggingen av tunneler på E39. Foto: Nye Veier
Vakuumbånd fra Leblein. Foto: Nye Veier
Eldbjørg Nilsen (JV Implenia Stangeland), Johnny Kristoffersen (JV Implenia Stangeland), Nina Kristin Nilsen (JV Implenia Stangeland), Zvezdana Malbasa (Lyngdal kommune), Giulia Chinellato ((JV Implenia Stangeland), Steinar Litland (Lyngdal kommune), Per-Steinar Karlsen (Nye Veier), Knut Thoresen (JV Implenia Stangeland), Jóhann Örn Friðsteinsson (Verkis), Chris Øseth (JV Implenia Stangeland), Berger Johannessen (JV Implenia Stangeland), Kjell Haugen (JV Implenia Stangeland), Håkon Nordgård (Nye Veier), Harald J, Solvik (Nye Veier), Adler Enoksen (JV Implenia Stangeland), Tom Inge Andersen (Nye Veier), Adrian Morsund (JV Implenia Stangeland), Jan Kristensen (Lyngdal kommune), Petter Røberg (JV Implenia Stangeland), Håkon Skarberg (JV Implenia Stangeland), Ottar Bech (JV Implenia Stangeland), Jan Christian Haga (JV Implenia Stangeland) og Tove Ree (JV Implenia Stangeland). Foto: Ole Åsmund Brattfjord, Lyngdal kommune.
Filterpresse fra Skild. Foto: Nye Veier
Vakuumbånd fra Leblein. Foto: Nye Veier
Vakuumbånd fra Leblein. Foto: Nye Veier

Har resirkulert 6.050 kubikk slam på E39

Slam fra driving av tunneler regnes som avfall dersom det ikke bearbeides. På Nye Veiers E39-prosjekt i Lyngdal har entreprenøren Implenia testet to nye foredlingsmetoder

Publisert Sist oppdatert

Kjære leser!

For å fortsette å lese må du logge inn eller kjøpe et abonnement.

Jeg er ikke abonnent

Bli abonnent

Mange bedrifter har tegnet bedriftsavtale hos oss.
Den løsningen gir alle med e-post inneholdende bedriftens maildomene tilgang.
Lurer du på om din bedrift har en bedriftsløsning?
Send oss en mail, så sjekker vi det ut for deg. Andre spørsmål? Kontakt oss

Powered by Labrador CMS